B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

11 oktober 2005

Blogdinner

Op vrijdag 7 oktober vond er een Brussels Bloggers Dinner plaats. Luc Van Braekel heeft bewijsmateriaal over de aanwezigen verzameld.

Toen ik de aankondiging van dit blogdinner opmerkte had ik zelf nog geen blog. Ik was zelfs toen nog niet van plan er één op te zetten. Indien ik er toen toch wel een zou gehad hebben, was de kans klein dat ik aanwezig zou geweest zijn. Van de aangemelde personen is er slechts één persoon die ik persoonlijk ken (waarmee ik reeds e-mails uitgewisseld heb en waarmee ik op Linkedin een connectie heb. Van enkele andere personen lees ik soms de blogs, meestal via Bloglines.

Een voordeel van je aan te melden op zo'n activiteit is dat je blog plots extra belangstelling krijgt. Misschien moet ik er toch nog eens over nadenken indien er nog een dergelijke activiteit plaatsvindt ...

Related Posts with Thumbnails