B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

04 juni 2006

Media Morgen: de grote zap voorwaarts - de test : 14/20

Media MorgenIn het programma Media Morgen: de grote zap voorwaarts werden 30 vragen gesteld. Deze zijn ondertussen ook beschikbaar op de website van Media Morgen. Op basis van mijn antwoorden kreeg ik zojuist de volgende resultaten voorgesteld.

Uit de test blijkt dat je vooral op zoek bent naar Prikkels & Avontuur, maar ook naar Status & Knowhow.

Prikkels & Avontuur
Het leven is voor jou een grote ontdekkingsreis. Je bent steeds op zoek naar uitdagingen en nieuwe dingen.

Status & Knowhow
Jij hebt een grote honger naar kennis en wil jezelf non-stop bekwamen. Daarom kies je heel bewust voor een kwaliteitskrant.


De gedetailleerde beschrijving van Status & Knowhow spreekt mij persoonlijk iets meer aan dan Prikkels & Avontuur. In beide beschrijvingen zijn er wel een aantal zaken waarin ik mij helemaal niet kan terugvinden, maar dat heb je wel in elke test waar alle deelnemers in slechts 6 groepen moeten onderverdeeld worden.

Mijn beoordeling van deze test
aantal vragen : 30
tijd voor bekomen resultaat : 5 minuten
inhoud : 3/5
gebruiksgemak van de vragenlijst : 4/5
toepasbaarheid, relevantie : 3/5
persoonlijke appreciatie : 4/5
eindscore : 14/20

Technorati : - - - -

Related Posts with Thumbnails