B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

29 augustus 2006

Traject van een stokje

Tot nu toe is dit weblog gespaard gebleven van belagingen door stokjes. Dit neemt natuurlijk niet weg dat ik er toch iets over kan schrijven. Bart van Netlash heeft een maand terug een stokje gelanceerd - er werd gevraagd naar de geheime titel van de bloggers. Zopas heeft hij een korte analyse van het traject van het stokje gepubliceerd.
Conclusies hieruit trekken? Daarvoor is het na één maand te vroeg. Bovendien laat ik dat liever over aan de wetenschappers onder jullie. Wat ik wel hieruit zie komen: clusters van verbonden blogs, welke bloggers zo'n dingen liever laten doodvallen, etc.
Ik heb zeker niet de pretentie een wetenschapper te zijn. Ik wil hierbij mij steentje bijdragen. Het traject van het stokje is hierbij visueel voorgesteld.

Wiskundigen zullen in deze tekening een graaf herkennen. De grafentheorie beschrijft hoe van een graaf diverse eigenschappen (dus cijfertjes ...) kunnen berekend worden. Dit laat ik met alle plezier over aan wiskundigen. De enige bedenking die ik wil maken is dat het opmerkelijk is dat het stokje reeds 12 stappen ver geraakt is. Een mooi resultaat.

Technorati : -

2 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 30 augustus, 2006 00:41, de volgende bedenking ...

Leuk leuk. Dat geeft al een beter beeld.

 
Blogger yab had op 30 augustus, 2006 10:25, de volgende bedenking ...

Ja, ik ben een spelbederver, he. ;-)

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails