B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

03 december 2006

Bertem.be - RSS feed

Op de website van de gemeente Bertem bevindt er zich ook een RSS-knop (de oranje knop rechtsboven).



Als je deze RSS-feed leest via Bloglines krijg je het volgende resultaat.



Waarom alle berichten vetjes moeten zijn is mij niet duidelijk. Persoonlijk zou ik de <strong> tags niet gebruiken.

Wat mij intrigeert is de aanwezigheid van de afbeelding met de lippen, met daaronder de duidelijke letters LIPS.

Zou de gemeente Bertem zich aansluiten bij de zoenertjesactie van de Christelijke Mutualiteiten ? De kans lijkt vrij klein te zien, gezien de CD&V die ideologisch het meeste verwant is met de Christelijke Mutualiteiten in de oppositie zit.

Zou de burgemeester iedereen die voor hem gestemd heeft willen bedanken met een zoen ? Wie stond er dan model voor de lippen ? De burgemeester ? De vrouw van de burgemeester ? Eén van de twee vrouwelijke schepenen ? Eén van de vrouwelijke gemeenteraadsleden ? Een anonieme inwoner van Bertem ?

Of wil de gemeente Bertem haar appreciatie betonen voor het LIPS systeem van VERA waarmee de website gebouwd is ?

Zou een ander logo niet beter gepast zijn ? Enkele voorstellen : het wapenschild van de gemeente (weinig vernieuwend natuurlijk), een kaartje (idem ditto), een foto van het gemeentehuis, een foto van de burgemeester, een animated gif met alle gemeenteraadsleden, een foto van de dagelijkse file op de E40, ...

Technorati : - - -

Related Posts with Thumbnails