B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

14 januari 2007

BlogMeet Leuven - Bloggers aan de Dijle

BlogMeet LeuvenBloggers uit het Leuvense, maar ook van daarbuiten, zijn welkom op de eerste bloggersbijeenkomst te Leuven. Deze bloggersbijeenkomst met als titel BlogMeet Leuven - Bloggers aan de Dijle zal plaatsvinden op zaterdag 3 maart 2007.

Heb je een blog, verzorg je een podcast, laat je filmpjpes los op het Internet, of publiceer je je foto's op Flickr en heb je bovendien voor zaterdag 3 maart 's avonds nog niets in je agenda staan, dan is Leuven de place to be. Indien je nog geen eigen blog, podcast, vlog op Flickr-account hebt, maar indien je met je eigen ogen wil vaststellen hoe normaal of abnormaal bloggers, podcasters, vloggers of Flickr-adepten zijn, ben je natuurlijk ook welkom.

Alle nodige info kan je terugvinden op de wiki, waar je ook je naam kan achterlaten indien je er wenst bij te zijn.

BlogMeet Leuven is proudly presented to you by Goya, Karel, Yab and Bruno.

Technorati : - -

7 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 14 januari, 2007 16:45, de volgende bedenking ...

Geweldig, eindelijk eens iets waar we met de fiets naartoe kunnen :-)

 
Anonymous Anoniem had op 14 januari, 2007 19:05, de volgende bedenking ...

Ik zie niks op de wiki en in de history zie ik dat een guest de hele zaak gedelete heeft. De saboteur!

 
Blogger Bruno Peeters had op 14 januari, 2007 21:32, de volgende bedenking ...

@oogsnoep

Saboteur met IP-adres 84.195.170.178 is de schuldige ...

Waarschijnlijk iemand die ons niet goed gezind is.

 
Anonymous Anoniem had op 15 januari, 2007 11:43, de volgende bedenking ...

Actually, ik had wat problemen met de wiki. Hij weigerde een keer of 5 om mijn keuze voor 'stuufvleis me frit' te bewaren.

En één van die keren was alles schijnbaar verwijderd, maar dat was zeker niet opzettelijk. Ik kon pas vanmorgen mijn keuze toevoegen, op het werk ...

 
Anonymous Anoniem had op 15 januari, 2007 15:10, de volgende bedenking ...

Ah, dus toch.

We hadden al vermoedens dat degene die Robin had toegevoegd de "vandaal" was.
Blij dat het gewoon een misverstand was.

 
Anonymous Anoniem had op 15 januari, 2007 15:18, de volgende bedenking ...

Gijse snoodaard, Robin! :-)

Enfin, een traktatierondeke en we spreken er niet meer van hoor ;-)

 
Anonymous Anoniem had op 15 januari, 2007 21:11, de volgende bedenking ...

Sommige mensen moet je blijkbaar extra in de gaten houden :)

Al moet ik toegeven dat ik hetzelfde -bijna- heb voorgehad toen ik ipv het gecodeerde woord in te geven, wou terugkeren. Ineens alles weg! Gelukkig kon ik cancellen :)

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails