B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

09 april 2007

Comment Feed voor BVLG

Zojuist heb ik wat zitten spelen met de instellingen van een nieuwe blogger.com blog. Hierbij heb ik uiteindelijk ontdekt hoe je een comment-feed kan aanvragen voor een blogger.com blog. Vanaf nu is er dus een comment-feed voor dit blog, wat het makkelijker maakt voor de geïnteresseerden om de bedenkingen op de berichten alhier op te volgen.

Geïnteresseerden kunnen kiezen uit de onderstaande mogelijheden : de rechtstreekse feed van blogger.com of de feed via Feedburner.

Technorati : -

4 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 10 april, 2007 19:33, de volgende bedenking ...

Voorlopig ga ik het bij FeedBurner houden. Dan heb jij weer wat extra statistiekjes om mee te goochelen. Er staat trouwens een vreemde "e" bovenaan dit log, achter die blogger-balk vanboven.

 
Blogger Bruno Peeters had op 10 april, 2007 23:42, de volgende bedenking ...

Hallo Stijn,

Bedankt voor je feedback. Waar zie je juist de "e" ? Welke browser gebruik je ? Ik merk immers zelf niets.

 
Anonymous Anoniem had op 10 april, 2007 23:58, de volgende bedenking ...

Je ziet even een "e" als je de pagina laadt, maar die verdwijnt uit beeld eens de pagina is geladen.

Die "e" staat in de HEAD gedeelte van je source code, net onder je meta data.

Dit probleem is gelukkig snel op te lossen via een secure optreden met de delete toets.

 
Blogger Bruno Peeters had op 11 april, 2007 00:08, de volgende bedenking ...

Bedankt cubus, de delete toets is voorzichtig beroerd zodat het gewenste effect, namelijk de verwijdering van het ongewenste maar voor de rest onschadelijke symbool, effectief bekomen werd.

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails