B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

22 oktober 2007

E40 fileleed, dag 1

Vanmorgen had ik geopteerd de E40 naar Brussel te vermijden (wegens de verwachte files aldaar). Ik koos voor een traject dat ik anders af en toe ook afleg : via Leefdaal naar Tervuren en vervolgens naar Wezenbeek waar ik dan op de grote ring van Brussel terecht kwam en dan het "normale" traject.

Ik was niet alleen op de N3 tussen Leefdaal en Tervuren ... Toen ik op de radio Gorik De Koker van Wegen en Verkeer Vlaams Brabant doodleuk hoorde verklaren dat de files best meevielen moest ik toch even slikken.

Totale reistijd vanmorgen : bijna anderhalf uur, of een zo'n half uur extra. Hopelijk verloopt het morgen vlotter.

Related Posts with Thumbnails