B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

23 oktober 2007

E40 fileleed, dag 2

Na de lange reis gisteren heb ik vanmorgen gekozen toch maar de snelweg te nemen.

Normaal gezien neem ik oprit Bertem op de E40, maar vermits deze voor de duur van de werken gesloten is, begaf ik mij naar de oprit 15 (Leuven) op de E314/A2. Over de eerste 2 kilometers op de snelweg heb ik ongeveer een half uur gedaan, tot de plaats waar de vier rijstroken uiteindelijk herleid waren tot een enkele. Op de versmalde rijstroken verliep het verkeer eigenlijk vrij vlot, tegen een snelheid die hoger lag dan de aangegeven 70 km/u. De doorstroming vanaf Sterrebeek verliep nog vlotter.

Totale reistijd vanmorgen : iets meer dan een uur, bijna een half uur minder ten opzichte van maandag.

Related Posts with Thumbnails