B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

14 oktober 2007

What kind of blogger are you ?

Volgens het antwoord op de 7 vraagjes alhier ben ik het volgende type blogger :
What Kind of Blogger Are You?

Het is maar dat u het weet ...

5 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 14 oktober, 2007 14:38, de volgende bedenking ...

Volgens mij zit er een foutje in de berekening van het resultaat - eender welke antwoorden je invult, het resultaat is steeds hetzelfde...

 
Blogger Ben De Gruyter had op 15 oktober, 2007 20:22, de volgende bedenking ...

Ik was een 'purist expert undiscovered' blogger, dus misschien is het resultaat toch niet altijd hetzelfde?!

Tof, maar echt veel heb je niet aan de test!

mvg
Ben De Gruyter
student Marketing
bendegruyter.blogspot.com

 
Anonymous Anoniem had op 16 oktober, 2007 10:35, de volgende bedenking ...

Bevestigd het artikel in De Standaard vandaag! :)

 
Blogger AnneTanne had op 17 oktober, 2007 13:24, de volgende bedenking ...

Ach, alleen al het feit dat nogal wat van de vragen over het al dan niet voorkomen van en geld verdienen met adds op je blog gaan, maakt dat de meeste Belgen allicht op de meeste van die vragen dezelfde antwoorden geven, en dus zeer vergelijkbare resultaten halen.
(Ik ben 'purist, expert en undiscovered')

 
Anonymous Anoniem had op 19 oktober, 2007 11:36, de volgende bedenking ...

Ik kreeg net hetzelfde resultaat. De bijbehorende uitleg is ook wel interessant.

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails