B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

05 november 2007

E40 fileleed, een week later

Vorige week woensdag heb ik mijn snelste tijd neergezet. 40 minuten om van mijn woonplaats langsheen de werken op de E40 te Bertem naar mijn werkplaats te Brussel.

Vanmorgen ben ik pas om 8u vertrokken te Korbeek-Dijle. Een half uur later bevond ik mij in een file aan de Reyerstunnels aan het einde van de E40. Deze file was veroorzaakt door een chauffeur die het nodig vond zijn wagen kennis te laten maken met de koffer van zijn voorligger. Nog een kwartier later kon ik de parking inrijden. Laat vertrokken op een maandagmorgen heb ik er "maar" 45 minuten over gedaan. De voorbije weken deed ik er steeds aanzienlijk langer, op de laatste dagen na. De voorbije weken bevond ik mij na 30 minuten rijtijd meestal nog steeds in de buurt van Bertem.

8 keer ben ik tijdens de werken op de E40 tussen Bertem en Sterrebeek 's morgens tijdens de ochtendspits naar Brussel gereden. De vertraging bedroeg telkens minstens een kwartier. De werken hebben mij bijgevolg meer dan twee uur extra verplaatsingstijd bezorgd. Aan de andere kant hebben deze 8 dagen mij inspiratie voor 8 blogberichten alhier opgeleverd ...

Related Posts with Thumbnails