B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

31 januari 2008

Twitter

Sommigen personen vragen mij wel eens hoe het nu zit met Twitter, of het ding ondertussen nog niet dood is. Ik heb de indruk dat dit zeker nog niet het geval is. Volgens de laatste state of Belgian Twitosphere die dateert van 16 augustus 2007 waren er 854 Twitter gebruikers in België. Ondertussen is het aantal Twitter gebruikers dat zijn locatie vermeld opgelopen tot vermoedelijk 1500. Reken daarbij dat de helft van de gebruikers zijn of haar locatie niet vermeldt, zodat het totale aantal Twitter gebruikers in België op dit ogenblik wel eens zo'n 3000 zou kunnen bedragen.

Zopas is TweetStats gelanceerd, een site die je toelaat een mooi prentje te bekijken hoe actief een Twitter gebruiker is. Hieronder vind je alvast het prentje van mijn bedrijvigheid op Twitter.

twitter.com/bvlg


Echt actief ben ik niet op het platform. Gelukkig zijn er andere landgenoten die veel actiever zijn, bijvoorbeeld Michael en Bart.

twitter.com/emich


twitter.com/netlash


Als je TweetStats wil gebruiken met je wel een beetje geduld hebben, het ophalen van de tweets (Twitter boodschappen) vraagt zeker voor zeer actieve gebruiker redelijk wat tijd.

Technorati : - -

1 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 04 februari, 2008 10:17, de volgende bedenking ...

Dat gaan we direct eens uittesten!

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails