B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

25 mei 2008

Crash 747 Kalitta Air Brussels Airport

Ik hoorde daarstraks van de crash van de Boeing 747 van Kalitta Air in het radionieuws van 19u.

Toen ik daarstraks mijn feeds bekeek merkte ik dat een aantal bloggers zich de moeite getroosd hebben om zich naar de omgeving van de luchthaven te begeven om foto's te maken. Een mooi voorbeeld van burgerjournalistiek.

Bert Stephani - blog
Bert Stephani - Flickr
Simon Schoeters - Flickr
Rudy Engels - blog
Rudy Engels - fotoalbum
Lone Black Rider - Flickr

2 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 25 mei, 2008 23:11, de volgende bedenking ...

Nog niet zo lang geleden noemde men deze 'burgerjournalisten' ook wel ramptoeristen. Ach ...
iedereen neemt zichzelf graag serieus.

 
Blogger Bruno Peeters had op 25 mei, 2008 23:25, de volgende bedenking ...

@s.w.

Inderdaad, de grens is zeer dun. Het verschil met vroeger is dat deze nieuwe ramptoeristen hun prentjes delen via blogs en Flickr

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails