B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

14 november 2008

Omgekeerd

Er gebeuren rare zaken in de blogosfeer. Op BVLG verschijnt er satire en Houbi publiceert een lijstje. Bovendien duiken er hier en daar blogberichten op over hamburgers, meer bepaald Quick ’n Toast of Suprême Pepper van hamburgerrestaurant Quick.

De verklaring voor het tweede fenomeen is eenvoudig. In het kader van een onderzoeksproject naar betalende blogposts (zie ook dit eerder bericht), kregen enkele bloggers die deelgenomen hebben aan een enquete de vraag of ze een bericht wilden plaatsen. Er zijn twee varianten, één met een commerciële inslag en één niet-commercieel. Het commercieel onderwerp is de Quick ’n Toast of Suprême Pepper van hamburgerrestaurant Quick. Voor een bespreking van deze blijkbaar nieuwe producten kan u hier (nog) niet terecht. Gelukkig zijn er andere blogs waarvan de eigenaar(s) al wel beide producten geproefd hebben, bijvoorbeeld deze en deze.

De verklaring voor het eerste fenomeen moet ik u schuldig blijven. Misschien moet u maar even afwachten of dit een trend wordt, meer lijstjes bij Houbi en satire bij BVLG.

this blog post is an experiment by uMarket.it

Related Posts with Thumbnails