B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

19 januari 2009

Barack Obama’s Social Media Toolkit

PR bureau Edelman heeft een analyse gemaakt van de social media campagne die Barack Obama gevoerd heeft de voorbije maanden : Barack Obama’s Social Media Toolkit. Enkele cijfers uit deze campagne zijn indrukwekkend.


De auteur van de analyse stelt
Obama has already succeeded in changing the way strategists think about engineering electoral victory. But, the lessons learned from his campaign won’t just be applied to future elections. ... Smart businesses will embrace this public engagement model as well.

Ik ben benieuwd in welke mate de politieke partijen in België tijdens de komende Europese en regionale verkiezingen zullen beroep doen op een social media campagne.

1 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 23 maart, 2009 18:29, de volgende bedenking ...

A new way of thinking about Obama...

WATCH THE TIGER AND THE PRESIDENT
(1 MINUTE MOVIE)

- on Facebook: http://www.facebook.com/video/video.php?v=83440482624
- on Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=txhaZM6V6p0

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails