B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

01 oktober 2009

Wijnfestival

Bij Carrefour loopt er net als bij de andere supermarktketens een wijnfestival. Carrefour is echter de enige supermarktketen die via bloggers buzz in het Belgisch social media gebeuren creëert. Carrefour doet hiervoor beroep op Adhese Enchanté.

De gasten van Adhese Enchanté weten hoe ze een dergelijke actie moeten aanpakken. Eerst kregen de bloggers een vriendelijk mailtje met de vraag of ze interesse had om een fles wijn te ontvangen. Deze week kregen de personen die toegezegd hadden en die hun adres doorgegeven hebben met de post een pakje toegestuurd. In het pakje bevond zich een fles en een set van 6 wijnglazen. Spijtig genoeg bleken bij een aantal personen niet alle glazen goed toegekomen te zijn. Maar schervern brengen toch geluk, nietwaar.

Blijkbaar heeft de post al een pakje afgeleverd bij de volgende personen (in alfabetische volgorde) : appelogen, boskabout, bvlg, houbi, imkedielen, mschenk, ntone, unexx en vinch01.

By the way, Carrefour Frankrijk is al aanwezig op Twitter, Carrefour België op dit ogenblik niet. De Twitter account wijnfestival is op het ogenblik van het schrijven van dit bericht nog beschikbaar. Door wie zou deze nu geclaimd worden ?

1 Bedenking(en) :
Blogger Tom Klaasen had op 02 oktober, 2009 13:42, de volgende bedenking ...

@atog ook, maar hij omschrijft het nogal cryptisch :) http://twitter.com/atog/status/4495555408

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails