B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

15 november 2009

Princess Elisabeth basis

In mijn RSS feedreader ben ik al een tijdje geabonneerd op de feed van de www.antarcticstation.org. Op deze site kan je de constructie van de nieuwe Princess Elisabeth basis in Antarctica volgen, aan de hand van berichten, van foto's en af en toe ook filmpjes.

In september 2007 stond deze basis nog opgesteld in een loods van het Tour & Taxis complex. Toen kreeg het grote publiek de gelegenheid de basis te bezoeken, wat leidde tot een massale opkomst. Bezoek aan de basis in Utsteinen, Antartica zal enkel voor een select publiek weggelegd zijn.


Zojuist merkte ik een bericht op dat de poolbasis binnenkort opnieuw zal bevolkt zijn. Ik kijk al naar de nieuwe plaatjes en berichten van de andere kant van de wereld.

PS Blijkbaar heb ik vorig jaar ook de start van de vorige campagne door middel van een bericht op dit blog aangekondigd.

Related Posts with Thumbnails