B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

10 mei 2010

MobileCampBrussels

Voorbije zaterdag was het MobileCamp Brussels. MobileCamp Brussels was een event in barcamp stijl. Het programma van sprekers wordt de dag zelf opgesteld. Alle deelnemers worden verwacht een bijdrage te leveren.

Aandachtige lezers van dit blog zullen reeds gemerkt hebben dat er de laatste weken af en toe berichten verschenen over de Belgische "twitosfeer" : twee keer over Twitter namen en één keer over Twitter en weekdagen.

Op MobileCamp Brussels heb ik een bijkomend tipje van de sluier opgelicht. Mijn analyses zijn nog volledig afgerond. Ik vond het wel de moeite een aantal resultaten reeds te tonen. De slides van de presentatie "Twitter in Belgium" kan u op Slideshare terugvinden.


Indien u nog vragen of opmerkingen heeft op deze slides of op het onderwerp "Twitter in België", dan mag u mij steeds contacteren.

Related Posts with Thumbnails