B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

14 december 2010

De Allerslimste Mens Ter Wereld op YouTube

Op de website van één kan je voor de afgelopen afleveringen van De Allerslimste Mens Ter Wereld telkens enkele korte fragmenten bekijken.

Op YouTube is er het deslimstemens2010 kanaal waar je wel de volledige afleveringen kan bekijken. Elke aflevering is wel in stukken gekapt. Voor de eerste vier afleveringen zijn er telkens 4 delen, voor de vijfde aflevering zijn er 6 delen.


YouTube geeft voor elk beschikbaar filmpje ook het aantal views. De views voor de 22 nu reeds beschikbare filmpjes heb ik in een grafiekje geplaatst. Blijkbaar worden niet alle delen van de verschillende afleveringen volledig bekeken.


De enkele duizend kijkers via YouTube wegen niet op tegen de meer dan 1 miljoen kijkers voor de rechtstreekse uitzendingen. Zou dit kanaal overigens iets te maken hebben met de VRT ?

5 Bedenking(en) :
Anonymous chateaubrys had op 17 december, 2010 11:58, de volgende bedenking ...

Vermoedelijk niet, want het is al verdwenen

 
Blogger Bruno Peeters had op 17 december, 2010 12:22, de volgende bedenking ...

Bizar, ik heb er deze week nog over gehad met iemand van de VRT. Uit het contact bleek niet dat de VRT zou aandringen op het afsluiten van het kanaal. Of misschien toch ...

 
Blogger Jasper had op 17 december, 2010 13:49, de volgende bedenking ...

Spijtig, nu kan ik de slimste mens niet meer volgen op kot. :(

 
Anonymous CeeSsss had op 17 december, 2010 14:46, de volgende bedenking ...

Het kanaal is wel degelijk verwijderd op aandringen van de VRT. Wie zijn de financiers van de VRT? De burgers. Hoe is het dan in godsnaam mogelijk dat dit moet verwijderd worden?? Inderdaad, gedaan met #dasm kijken op kot. Ik haat die achterlijke mentaliteit. Dit is het vernietigen van welvaart in economische termen.

 
Anonymous Anoniem had op 22 december, 2010 03:09, de volgende bedenking ...

nu was er eens een programma dat ik uit het buitenland kon volgen ....

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails