B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

28 maart 2011

Fusion Marketing Experience

Vorige week was ik aanwezig op het Fusion Marketing Experience event. Op dit event konden de deelnemers kennis maken met een schare van internationale sprekers over wat social media en marketing met elkaar te maken hebben. Dit event vond plaats in AA Dock's te Anderlecht, de eerste keer dat ik kennis maakte met deze orginele locatie en ook met de zeer originele setting van de conferentieruimte.

Tijdens het event werd lustig getwitterd. Zoals op andere events was er een Tweetwall, waar de deelnemers in real time de tweets van de overige deelnemers (en de buitenwereld) konden volgen. Persoonlijk vond ik het niet aangewezen om de zoveelste Twitter gebruiker te zijn die de straffe statements van de sprekers nogmaals herhaalde. Bovendien heb ik de indruk dat het nemen van nota's op papier voor mij althans nog sneller gaat en mij minder afleidt van de presentaties. Alles op Twitter gooien en dan nog reageren op andere Twitter boodschappen verstoort de aandacht - althans voor mij en niet noodzakelijk voor andere deelnemers/tweeps.

Ik heb een poging gedaan om een reconstructie te maken van de eerste drie keynote presentaties aan de hand de Twitter boodschappen en de via Twitter verspreidde foto's.

Olivier Blanchard "Social Media Marketing: producing results"

Dela Quist "Branding and the unexpected impact of e-mail marketing"

Richard Sedley "Exploring Multi Channel Customer Experience and Engagement"

Het is een beetje spijtig dat de oorspronkelijke URL's naar het event niet meer werken. De URL http://www.fusionmarketingexperience.com/ bestaat nog steeds, maar met andere content, die gelukkig nog wel naar het event verwijst.

Related Posts with Thumbnails