B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

03 mei 2011

Aan de slag met wiki's


Als u Wouter Van daele en mezelf nogmaals bezig willen zien over wiki's, dan kan u zich nog aanmelden voor de workshop "Aan de slag met wiki's" op 17 mei eerstkomende. Deze workshop wordt georganiseerd door het Technologisch Instituut van KVIV.

Als u deelneemt aan deze workshop zal u het antwoord vernemen op de volgende vragen :
* Wat is een wiki ?
* Waarvoor kan een wiki binnen een organisatie ingezet worden?
* Hoe moet ik wiki's situeren ten opzichte van andere tools?
* Welke verschillende wiki-softwares zijn er?
* Hoe kan ik zelf een wiki opzetten?
* Hoe zet ik de organisatie rond een wiki op?
* Hoe motiveer ik mensen zelf bij te dragen tot een wiki?

Meer info over deze workshop kan u vinden op www.ti.kviv.be/11AKLWIKI.

Related Posts with Thumbnails