B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

17 juni 2011

Schattenjacht

Als dit bericht gepubliceerd wordt zit ik - als alles goed gaat - op een vliegtuig richting Oostenrijk. Een tijdje terug kreeg ik van Joke een bericht met de vraag of ik interesse had in een speciale reis naar Oostenrijk. Oostenrijk is een land waar ik in de zomer al vaker geweest ben - spijtig genoeg nog niet in de winter. Zo'n aanbod zag ik wel zitten. Zeker omdat het geen klassieke persreis zou worden, maar een ontdekkingstocht met een 2.0 benadering, vandaar Schattenjacht 2.0, voorwaar een interessant initiatief van de Oostenrijkse dienst voor toerisme.

De valies en de rugzak zijn ingepakt. De regenkledij is zeker niet vergeten want de weersvoorspellingen zien er niet al te denderend uit. Dat heb je immers met bergen, daar durft het af en toe hardnekkig regenen. Wat er dit weekend op het programma staat is niet volledig duidelijk. Wat ik al wel vernomen heb is dat het de bedoeling is dat het groepje waarbij ik ingedeeld ben vrijdagavond nog een berghut op 2000 meter hoogte moet bereiken om daar te overnachten. We zullen wel zien of we er geraken en in welke toestand ...

Hopelijk lukt het onderweg wat van mij te laten horen, via Twitter, via Facebook, via Foursquare, misschien via dit blog. U zal de boodschappen wel zien komen. Er zijn nog drie andere bloggers die elk een ander traject in Oostenrijk zullen ontdekken en misschien zullen de andere deelnemers ook van zich laten horen. Ik laat het aan u over te ontdekken wie de overige deelnemers zijn. Misschien kan de hashtag #aus11 u wel op weg helpen.

Related Posts with Thumbnails