B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

23 april 2013

Een idee per dag

FlandersDC heeft net als vorig jaar de "een idee per dag" wedstrijd gelanceerd.



Het concept houdt in dat deelnemers elke dag een idee moeten inbrengen, met de bedoeling een zo lang mogelijke reeks te maken. Vorig jaar waren er 63 deelnemers die deze opdracht tot een goed einde brachten. Het ziet er naar uit dat dit er dit jaar veel meer zullen zijn. De wedstrijd heeft een vliegende start genomen. De eerste dag waren er al meer dan 500 deelnemers. Vandaag - na 8 dagen - zijn er al meer dan 3600 ideeën gelanceerd. Vorig jaar waren er naar verluidt over de ganse periode (een maand) "maar" 4300 ideeën.

Dit jaar doe ik ook mee. Ik heb het al 8 dagen na elkaar volgehouden. Op een spiekbriefje heb ik nog enkele suggesties genoteerd. Of ik de ganse maand volmaak weet ik nog niet, maar we zullen wel zien, dag na dag ...

Heb je interesse om mijn ideeën op te volgen, neem dan af en toe een kijkje op http://eenideeperdag.be/looper/1258503

Als je zelf meedoet aan de wedstrijd kan je "supporter" worden. Spijtig genoeg houdt dit eigenlijk weinig in. Als een andere deelnemer je supporter wordt, verschijnt er onderaan je kalender een extra icoontje. Je wordt zelfs niet verwittigd indien een andere deelnemer je supporter geworden is. Er is geen feed van alle ideeën van de deelnemers waarvan jij supporter bent. Misschien moet dit maar ingebouwd worden in de editie van volgend jaar.


Related Posts with Thumbnails