B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

24 april 2015

Social media jobs

Hoeveel vacatures zouden er zijn voor de zoekterm "social media". Dit vraag ik mij al enkele maanden af. Het resultaat van de zoekopdracht "social media" bij enkele Belgische jobsites kan u hieronder bekijken. Het lijkt er op dat het aantal resultaten voor de zoekterm "social media" maand na maand lichtjes toeneemt. Dit zijn overigens de bekeken jobsites : VDAB, Monster, Jobat, Stepstone, Vacature en Linkedin.

Net als vorige maand heb ik ook gekeken naar de zoektermen "online marketing", "digital marketing" en "seo". Uit het onderstaande overzicht komt naar voor dat het grootste aantal vacatures te vinden is op de site van de VDAB. De zoekterm "social media" geeft nog steeds het grootste aantal resultaten bij de meeste sites. Als u op zoek gaat naar een nieuwe job, dan weet u nu alvast welke zoekterm(en) u moet gebruiken ...
Door op de afbeelding te klikken kan u een grotere versie bekijken.

Related Posts with Thumbnails